Omerinannesii gecmis olsun canim surup olayi bizde de eziyet oluyor valla icirene kadar. Oksurukte kolay gecmiyor yapisip kaliyor sanki bide geceleri gicik seklinde olur genelde gunduzleri cok bisey yokken. Uyurken yataginda mutlaka karanfilli sogan olsun burun tikanikligi icin. Öksürük icinde sarimsakli zeytinyagini duymustum, birkac dis sarımsağı dövüp ustunu gececek kadar zeytinyagi ekleyip birkac saat beklettikten sonra ayagina surup corap giydir oyle uyusun canim sabaha kadar. Baya etkili bi yontemmis bende yeni ogrendim