AAA0227 Merhaba,12 gunluk bebegim var sarilik ile ugrasiyoruz dogdugundan beri 2 kere fototerapi gorduk bugun ki kan sonucumuzda kan da pihtilasma olustugunu soylediler ? Hala daha doktorun gelmesini bekliyorum. Boyle bir durum yasayan var mi ?
Almi21 AAA0227 5 gün aldı benim kzım fototerapi ondan kaynaklı olcağını sanmıyorum canım çok geçmiş olsun