Maalesef dün 20 aylık kızım düştü.ön dişleri darbe aldı.o kadar çok kan aktı ki… Sonrasında 2 dişi geriye doğru eğrildiğini gördük.Pazar günü olduğu için uzman harici hekimler gördü…Bugün de üniversitede muayene oldu…
Antibiyotik ve ağrı kesici verildi.Sallanmaya devam ederse çekicez dediler.Başına gelen var mı ya da yakınlarınızda duydunuz mu hiç?
kendi kendine kaynayan olmuş mu?
bir de emmeyi bıraktır dediler çok zorlanıyoruz bu yüzden 😢