Meraba arkadaşlar bebeğim 40 günlük 5 günlükken sarılığı 7 çıkmıştı ve bol bol 3mzir besle dediker yaptım bugün soğuk algınlığı sebebiyle hastaneye gittik doktorum sarılığı hala gecmemis dedi tiroid ve kan değerlerine idrara falan baktı hepsi temiz çıktı ama bana hemotoloji doktoruna görsün dedi başka bı hastaneye yönlendirdi çok korktum sarılığı şuan 7 buçuk çıktı bu normalmi yani korkuyorum açıkçası çünkü hemotolojiden istediği tahliller kötü hastaliklarin şüphesi sizin bebeklerinizin ne zamn geçti sariligi