Ben önce emziriyorum, sonra hala açlık belirtileri varsa yani meme arıyorsa veya elini emiyorsa vs. mama veriyorum. Ama benim de sütüm azaldı ne yazık ki..sık emzirmeye devam etmek lazım, bir de pompayı belki her emzirdikten sonra yapmak..buna da kim zaman bulabilir bilmiyorum