Sevtap- Arkadaşlar iki buçuk aylık bebeğim var yastıkla yatırıyorum doğrumu yastıksızmı yatması gerekiyor?
feratlarkupeklergiremez Sevtap- yastıksız yatmalı reflü yatağına yatır reflü yatağı yoksa yatağın altına havlu katlayıp koy yatak rampalı olsun
Prenses-annesi1 Sevtap- 17 aylık kızım hiç yastık kullanmadım yüzüstü uyumayı seviyor zaten bi süre daha kullanmam 2 yaşından sonra kullanılmalı diye biliyorum
Duygu97 Sevtap- besıkten yataga gecınce kullanmaya baaladım ben bı kızımda bır bucuk yaaında yataga gevtıler öle kullanmaya basladı. Smdı ıkı aylık bebem var kullanmıyrm yastık
Hayatsimdiguzel Yastıksiz ve sert bir yatağa sırt üstü yatırılması en güvenli olanı. Ayrıca beşikte oyumcak, battaniye vs hiçbir şey olmayacak, kenarları kapalı olmamalı, burnunu yaslayıp nefes kesilmesini önlemek amaçlı. Böyle öneriyor pedagoglar