Merhaba ,Benim 2 yasinda bir kizim var. Marketten norvec somonu aliyorum sonra porsiyonlara bölüp buzdolabı poşetiyle buzluğa atıyorum. Yiyeceği gün alıp pişiriyorum. Aynı şekilde kuzu kıyma alıp baharatlayıp köfte haline getirip yine 1 posiyonluk poşetlerle buzluğa atıyorum. Genelde 2-3 ay da bitiyorlar sonra tekrar alıyorum. 2-3 ay buzlukta taze kalırlar herhalde değil mi? Bir de asıl önemli sorum şu: buzluk dün bozulmuş ve içindeki yiyeceklerde çözünmüş ama hala soğuklardı bende tekrar başka bir buzluğa koydum ama o buzlukta çok dolu olduğu için baya süre dondurmadı ertesi güne dondular ancak ama dediğim gibi soğuk ortamda kaldılar oda sıcaklığına düşmedi yani ısıları. Sizce şimdi bunları kızıma yedirmem sakıncalı mı? Atarsam da baya bir israf olucak daha ye stoklamıştım. Donmuş sebzeleride vardı onlarda aynı şekilde.