Birbebekkkbircicek Bebeğim 4 aylık asırı ıstahsız 300 gram almış bu ay çok kötüyüm ınanın bez sayısı da kakalı 6 defa oluyor anlamıyorum psikolojim yerle bir biberon almıyor meme almıyor çok kötüyüm cok
86antikken Birbebekkkbircicek üzmeyin kendinizi her bebeğin gelişimi farklı oluyor . 11 aylığız şehir değişikliği ile inanın mamada 1 ölçek zorla içiyordu 1 hafta boyunca içmek istemedi /; sonra düzeldi sabır bşraz
Annekuzusu7 Birbebekkkbircicek bende emzirmek için şekilden şekile giriyorum ayakta emziriyorum belim sırtım kopsada 🤷🏻♀️