Kizlar 1ay öne Sezaryen ile doğum yaptım ama göbeğim kaldi normalde zayıf biriyim zaten 52 kiloyum şuan ama göbek rahatsız edici , korsem var çelik balenli ama onu takinca bebeği rahat emziremiyorum dik tuttugu için ben de normal giyilmeli korse sipariş verdim kullanicam geçer mi sizce