[silindi] Benim oğlum 33. Gün kaldı resmen 27 yıllık hayatımi hiç yasamamisim oğlum geldi geldiği gün doğdum sanki ağlamamak için eşimle aynı oda da bile oturmazdik o bana ben ona bakardım her gelen telefon da kalbim çarpıyordu her bez süt istediklerin de bugün de cikmayacakmis diyordum ağlaya ağlaya sut sagardim rabbim yardimcimiz oldu kavuştuk çok şükür o gün bugündür küvez annelerine hep dua ederim hep orda ki bebeklere dua ederim rabbim kimseyi evladından ayrı koymasın oraya gidince diğer bebeklere de bakardım onların da anneleri bekliyor derdim oğlum iyiye gidiyordu taburcu olacağı gün belli olmuştu ben yine ağlardım küvez de ki herkes ağlama artık bak gelicek şu gün derdi ben derdim ya burda kalan bebekler onları da annesi bekliyor der ağlardım yine de