Alininannnesii Bebeğiniz kakasını günde kaç kere yapıyor benimki 28 günlük ilk defa bugün hiç yapmadı zorlanıyor ama yapmıyor halen
pogacayanakli_aylamm Alininannnesii 10 gune kadar normal sadece anne suth alıyorsa eger mama alıyorsa 3 gune kadar normal
mavipinokyo Alininannnesii 79 günlük oğlum var her gün yapıyor hatta bazen günde 2 kere yapiyor sadece anne sütü alıyor bi gun yapamasa cok zorlaniyor , burda 4-5 günde bir yapan bebekleri okuyunca şaşiriyorum benim oğlummu tuhaf diye
KumsaLina Alininannnesii o zamanlar her gün yada 2 günde bir yapardı şuan da 4 aylık 2 günde bir yapıyor
baloglusss mavipinokyo mama kullandığımız için 4-5 günde bir sadece anne sütü alan bebeklerde daha sık yapıyor
Hayatsimdiguzel Kızim anne sütü +mama alıyor. 3-4 günde bir yapıyor ama son 2 gün özellikle çok zorlanıyor ve ağlıyor :( keşke her gün yapabilse..
Hayatsimdiguzel Alininannnesii biz yurtdışında yaşıyoruz şu anda. 1 aylık bebeğim. Burada nestle’nin nan optipro diye bir mamasi var, en beğenilen buymuş. DHA ve probiyotik de içeriyor.