Bıktım ya ara reklamlardan bıkmistimki bide 20 saniye lik trendyol reklamı koymussunuz hayır yani ne zannettiniz onu durup izleyip öyle gireceğimizi falan mı aksine her reklam da sinirle uygulamayı kapatıyorum girmek istemiyorum 20 saniye boyunca niye reklam izlemek zorundayım ben siz youtube falan mı zannetiniz kendinizi?