Kızlar ya 9aylıkken rutin kontrole götürdüm kan değeri 12ydi simdi 15aylık değeri 5 cıktı😭 normalde de yemez bişey öyle iştahlı değil. Simdide disler cıkıyor arkalardan alt üst zorluyor iyice 😭 nasıl yükseltcem yaa ferrozonic yazdı beslenmesine de dikkat edin dedi ama yemiyo ki napcam ben ya valla ağlıcam simdi