Kızlar bebeğim tam 3 aylık keyfi yerinde olduğunda göz göze gelmemiz yeter direk gülüyor 😂 ama sadece bana değil herkese görüp görmediği herkese gülüyor 😂 sizce böyle devam eder mi bende ben annesiyim bana gülüyor diyordum ama hiç görmediği akrabalarıma bile gülüyor sanki hep görüyormuş gibi 😂 ve başkalarında duruyor babannesine bırakıyorum bazen acil işim oluyor onda duruyor beni aramıyor hiç 🤷🏻♀️ Olmasamda olurum sanki gibi🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️