Gizoooo banyo ne zaman yaptırdınız yarın 5 gün oluyor banyo yaptırmak istiyorum iyi geldiğini okudum ağlar diye çok korkuyorum banyoda her alt değiştirmede mızmızlık yapıyor çünkü birde şey sorucam poşet koymayı bırakınca pipisi beze yapışır diye çok korkuyorum poşetlede nemli kalıyor iyileşmez kurumaz pipisinin ucu kırmızı ve sulu sulu kremden dolayı mı sulu bilmiyorum dibi ise hafif şiş ve mor sizdede öyle oldu mu ? Çok soru sordum farkındayım ama tekim birde yanlış birşey yapmaktan çok korkuyorum