Annebebek58 Dogum yapali 5 gun oldu kan ilaci kullaniyorum elimde decavit d3 fln var hamileyken kullandigim simdi de kullansam olur mu acaba
2minosprenses Annebebek58 vallaha ben doktorun yazdiklarini bir hafta tek kulandim sonra unutum hic kulanmadim bir gun ictiysem 10 gun icmedim unutuyorum surekli ama bisey olmadi ama sen oyle yapma ic ilaclarini bilgim yok bi dojtoruna sor belki olur 😊💖
1omer_annesi Annebebek58 doğumdan sonra antibiyotik kan sulandırıcı vs kullandım kan ilacı da verdi onu da kullanıyorum bide hamileyken kullandığım bi vitamin var doktor demedi ama ben emzirme dönemim boyunca onu kullanmaya devam edecegim
sarilokumumm Annebebek58 kan sulandırıcı iğne vermişti 10 günlük ağrı kesici ve demir ilacı demiri 3 ay kadar kullandım hamilelikte de kullanıyordum
2minosprenses Annebebek58 11 ay onceydi canim hic hatirlamiyorum 3 kutu vitamin bitane agri kesiciydi onu hatirliyorum sadece 🤣
Annebebek58 1omer_annesi evet cevremdeki bazi arkadaslar vitamin kan ilaci d3 fln kullanmaya devam ediyor o yuzden sordum bende
acimavi 1omer_annesi emzirme döneminde kullanılan başka vitaminler oluyor, her ilaç vitamin bile olsa emzirirken içilemiyor, doktorunuza danışın isterseniz ‘emzirirken bu vitamini içmeye devam etsem olur mu’ diye
1omer_annesi Annebebek58 kan ilacı kesinlikle kullanılmalı malum lohusalık doğum kan kaybediyoruz ama vitamin eksiğiniz varsa ona göre takviye alabilirsiniz benim bünyem zayıf emzirme döneminde de cokmeyim iyice diye kullaniyorum
_Evlatcennetkokusu_ Doğumdan sonra antibiyotik kan sulandırıcı ve ağrı kesici verdi onları kullandım bir de hamile iken kullandigim d vitaminini doğumdan sonra 3 ay kullanacaksın dedi ve kullanıyorum
acimavi Annebebek58 emzirirken kullanılan birkaç vitamin var, ben eczaneye gidip sormuştum emzirirken kullanılan vitamin diye ‘i mom latte’ diye bir vitamin verdi, içinde 60 tane oluyor 2 aylık o yüzden fiyatı da ideal oluyor
Annebebek58 acimavi evet onu bende biliyorum canim hamileykende kullanmisdim 1 yas 3 aylik bebegim var onun pesine kosmakdan kendimi cok halsiz hissediyorum o yuzden vitamin kullanmam lazim bence