Kızıma 6 aylıkken bibs emziğe alıştırmıştık kolay uyuması için, şimdi 20 aylık, ama ön dişleri hafif öne doğru gibi. Acaba emzikten mi oldu. Emziğide bıraktırmıyorum sadece onla uyuyor uyurken emiyor gündüz vermiyorum. Acaba emziğini mi değiştirsem diş yapısına zarar vermeyen bir emzik öneriniz var mı Anneleeer