Merhaba arkadaşlar oğlum 16,5 aylık. 2,5 haftadır sütten kesiyoruz azalta azalta baya yol katettik. Ama benim reglim 4 gün gecikti şuan. Şüphelendiğim bir durumumda yok . İnternetten araştırdığım kadarıyla sütten kesme durumlarında olurmuş böyle başına gelen var mı?