Yigitoglum_2 Bebeğim 2 yaşında balık yağı kullanmadımm hiç geç mi kaldım çaba siz ne kadarlıkken başladınız birde hangi marka kullanıyorsunuz vana önerir misiniz
bikerem Yigitoglum_2 13 aylik oglum. 1 aydir kullaniyoruz. Dr mollers,ocean ve you plus onerdi. Ocean aldim ben
Begonvillll Yigitoglum_2 10 aylıktı möllers verdi. Erken başladık. İleri derecede iştahsızlık var doktor ondan dolayı başlattı
kenankaan Yigitoglum_2 möllers kullanıyoruz biz memnunuz. Eğer ki haftada bir-iki kez balık verebildiyseniz balık yağı şart değil.
Gokturk_27 1 yaş itibariyle alerjik bu durum yoksa kullanılabiliyor henüz biz de başlamadık fakat möller’s markayı çok kişiden öneri aldım ben de onu kullanacağım
Arenbebek doktorumuzun ve esimin onerisiyle iceri tertemiz olan ve etkisi daha guclu olan möller’s kullaniyorum d vitamini olarak ocean kullaniyorum oglumda mollersin tadini cok seviyor
kenankaan Yigitoglum_2 9 aylıkken başladım, endokrin ve cocuk nöroloji doktoru tavsiyesiyle, daha erken başlayabiliyor yani