Kızım 3,5 aylık kuyruk sokumundam çatalına doğru yükselen 4-5 cm lik bir kırmızılık ve hafif tahriş farkettim. Minik çöküklük vardı başlangıç yerinde.
ilk başta dedim heralde poposu kastırdı orayı acıttı iz yaptı. Sonra doktora götürünce öğrendim. Ultrasonla içinde sinir olup olmadığına bakılıcak,Ultrasoncu izne ayrıldığı için 15 gün sonraya sıra verdi.
aciliyet gözükmüyormuş bizim durumumuzda yüzeysel bir oluşummuş.
bebeğinizin çatalını ayırıp bakın orda çukurluk var mı diye, çoğu kişi farketmiyor.
kızarıklık sayesinde farkettim bende.
tornavida girmiş gibi delik yapı varsa ve ucu kör değilse ameliyat gerekirmiş.
bilginiz olsun