Kızlar benim olum 2 yaşında onunla oyun oynarken yere yatıp kulaklarını kapatıyor bu durum beni çok üzüyor surekli eleri kulaklarında. Uykusu geldiğinde yine aynı şekilde elerini kulaklarına goturuyor ve oyle uyuyor, televizyon izlerken yine oyle hep kulaklarını kapatıp duruyor.sizin bebekleriniz de bunu yapıyor mu .. nedeni ne acaba ? 🥺