Kızlar merhaba, kızım 10 buçuk aylık 6 aylıkken doktorumuz ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi ama ben neler denediysem asla yemedi kızım. Doyurucu olarak emmeyi gördüğü için ağzına en ufak bir şey sürdürmüyor, buna ilaç bile dahil. Haliyle asla bir düzenimiz oturmadı, gece uykumuz hala yok sürekli memedeyiz. Bu beni aşırı yordu hem fiziken hem ruhen. Yapışık ikizler gibiyiz, sosyalleşmeyi geçtim artık evimin işini gücünü bile yapamaz hale geldim. Çünkü biberon alışkanlığı da yok ne emzik ne biberon emmez sadece meme 😔 Göğüslerim zaten dişleri çıktığı için yara içinde. Bende acaba emmeyi bıraktırırsam düzelir mi bu durum diye düşünmeye başladım. Yardımcı olabilecek var mı ? Fikirleriniz benim için çok önemli, aşırı çaresiz hissediyorum artık.