Mrv38 Bence yok alacaklarımı favoriledim 4 parça var sadece 360 TL tuttu eklediğim ürünlerin fiyatlarıda en yükseği 65 lira bu Nası iş anlamadım 🤷♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mrv38 Yok bence.. Islak mendil favorilemiştim kuponla alacaktım. O zaman 55 tl olan şimdi olmuş 70 🤭
Yesillimon Mrv38 Tabiki indirim falan yok tam tersi katlanıyor fiyatlar 500 tl lik fav ladığım ürünü gecen 650 tl çıkarmışlar guyya efsane indirimde 😁
Elzn35 Mrv38 kızımın doğum günü için elbise alacaktım 74₺ di fovorilerime eklemiştim 120 ₺ olmuş ben artık inanmıyorum
whitechocolatemocha Geçen ay 44 TL ye aldığım taytı şuan 59 a koymuşlar indirimli hali diye gösteriyorlar normal günlerde daha ucuz resmen insanların aklıyla dalga geçiyorlar
Hipatya Mrv38 bende inanmıyorum normal zamanlarda daha güzel indirimler oluyo ben arada takip ediyorum düşünce alıyorum
ebruss446 Mrv38 bişey alıcaktım ekledim fiyat 69.99 indirimi bekledim olmuş fiyat 130 yuh ya ana kucağı aldım indirin gibi yokken 170 TL şimdi indirim diyorlar ama baktım 220
Vanilya Mrv38 yok. Favoriye aldığım bir çok ürün var. En sık kullandığım uygulama elite üyesiyim. Fakat indirim yok. Size öyle diyeyim. Favoriye attığım ürünler bakmıştım fiyatları aynı bazılarının artmış bile. Fitilli tayt mesela. İnat ettim gittim toptancısını buldum. Trendyol dan gelen hafta 75 TL ondan önceki hafta 80 TL aldım. Her uygulamanın sıkı takipçisiyim. Ve şunu önerebilirim ikinci el uygulamada sıfır butikler var anladım ki onlar daha uyguna satıyor
Mmeelliikkeee Mrv38 geçen ay yaptığımız alışverişin üzerine konmuş hep özellikle baktım aldıklarıma .. çok bi indirim olmasada bebek bezi aldım .. bi fenomen ev terlikleri paylaşmış indirim diye trendyolda 149.9 kendi sitesinden geçen hafta aldım 129.9du . Yine kendinde Şuan 119.9 .. sadece pazarlama taktiği olduğunu düşünüyorum . Reklamlar başlamadan favorileyin bi ay önceden daha uygun .. önce bindir sonra indir.
Bebekcik2406 Mrv38 kesinlikle indirim yok bindirim var, dün sabah roborock s 6 max robot süpürge 4400 dü akşam indirim başladı 5400 e kadar çıktı fiyatı annem alacaktı sıkı takipteydim az daha düşerse diye bekledim ama aksine daha da pahalandı yalan dolan
Bebegimm1 Mrv38 6bin 300 e trenyoldan alisveris yaptim indirim bittikten sonra 8bin e yukseldi fiyati hatta ben cogu seyleri oralardan aliyorum alicagim seyi yakin takip ediyorum mesela bu buyuk indirim gunlerinde pek indirim olmuyr bana gore.normal gunlerde indirim yakaliyorum mesela dogum gunu icin sepete balon zinciri eklemistim suan 80 tl den 60 tl ye dusmus bence oluyor indirim ama hepsi icin gecerli degildir 🤷🏻♀️
Narenur Mrv38 ben kullandığım maskarayi favorilerime eklemistim. Aylardır takip ediyorum ama dün gece indirime girmişti hemen aldım☺️ tabi herşey de indirim yok biraz da yalan bence bebek bezlerinde filan hiç de indirim yok fiyatı şişirip indirmisler sözde indirim var.
Mrv38 Mangonun bi pantolonunu favorilemiştim bende 199 TL idi indirimde düşer diye almadım suan 249 TL
Zeynep11 Mrv38 bir ınfluencer olarak cevap vereyim 🤭 çoğu üründe yok ama birkaç üründe baya indirim vardı çok nadir
ayseadem Mrv38 hayır inanmıyorum sadece bez aldım o da gerçekten en uygun onu bulduğum için 100 adet sleepy külot bez 95 lira 12 adet ıslak mendil 65 lira bunları aldım kullananların da bilgisine 😅