Kızlar kızım 10 aylık 9,5 ayından beri alışkanlık haline getirdi verdiğim bütün ek gıdaları ağzında biriktiriyor ve asla ama asla yutmuyor bekleyeyim belki oyalanır yutar diyorum inanın bana 1 saatten fazla bekletiyor ve asla yutmuyor sonra tükürüyor ben artık kafayı yemek üzereyim sinir hastası oldum yemek saati gelince bu resmen benim için bir işkence haline dönüyor ve kilosu çok çok düşük Allah rızası için ne bu ya bu ne zaman düzelecek nasıl bir çözüm bulabilirim lütfen bişey söyleyin sinirden oturup ağlıyorum artık her öğünde böyle.🥺