Merhaba herkese. 3 ay 5 günlük bebeğim çok gazlı bir bebek. Emerken kakasını yapıyor nerdeyse her emmede diyebilirim. Yaptığında ise kendini salıyor dahada almıyor memeyi. Birde üstüne kusuyor. Toplam 5 dakika falan sürüyor. Doymuyor mu acaba diye düşünmeye başladım. Sütüm var ama mama takviyesi yapmam gerekir mi bu durumda sizce. Yasayan oldu mu bu durumu