Merhaba güzel anneler bugün benim ilk iş günüm 14 aylık bir bebeğim var sürekli emzirirdim sabahtan beri bebeğimi emzirmediğim için yeni sağım yaptım saat 14.30 da ama sadece 100 ml sütüm geldi biraz moralim bozuldu acaba cihazım mı kötü elimle sıktığımda süt akıyor ama cihazdan damla bile yok baby plus ın elektrikli pompasını kullanıyorum