Defnem201919 Kızlar bebeğim 13 günlük burnu o kadar dolu ki sürekli çekmek zorunda kalıyorum burun aspiratörü zararlı mı ama cocuk ne uyuyor ne de sağlıklı Emebiliyor doktor sürekli aç dedi ama kaç kere kullanılır sormadım
Momyboygirl Defnem201919 serum fizyolojik sıkıyorum ve aspiratörle çekiyorum 20 günlük bebeğim hasta oldu çok kötü iltihap atıyor tıkanıyor doktorum aspiratörü çok ileri sokma dedi sadece zararı olmaz o iltihabın orda olması zararlı der hep
Defnem201919 merve5561 bizim sarı degil Beyaz ve şeffaf ama dolu dolu burnu her çekmemde doluyor resmen
Defnem201919 Momyboygirl günde kaç kere cekiuorsunuz yazık yavrularımıza ya minnacıklar insan kıyamıyor da banyo yaptırdım bugün gene de açılmadı
Momyboygirl Defnem201919 canım şuan benimki öyle hasta ki sürekli tıkanıyor nefes alamayacak şekilde o yüzden ben günde 3 4 kere yapıyorum eğer yapmazsam ne emebiliyor ne uyuyabiliyor ne de duruyor
Defnem201919 Momyboygirl ayni durum iste bizim de öyle burnundan çıkan ses bile insanı tedirgin ediyor öksürük ilerler diye cok korkuyorum doktor ilerlememesi icin burnunu açık tut dedi.
Mertela_32 Defnem201919 Bizde de bi şey gelmediği halde kuru kuru tıkanıklık var bi an nefessiz kalacak diye korkuyorum