Hatice-aydnn Merhabalar bugün azitro 200 mg antibiyotik yazıldı kızıma, kullanımını sormayı unutmuşum günde 1 tok karnına alınacak ama kaç gün kullanacağım ve kaç ml vereceğim bilmiyorum kullanan arkadaşlarım vardır mutlaka…
Burcinisp Hatice-aydnn antibiyotik ölçüsü yaşa veya kiloya göredir. Prospektüs de yazar. Antibiyotik bitene kadar kullanılır. Yarı da bırakılmaz. Ama kullanım ömürleri vardır. Süresi bitince kalan atılır
2lokummannesiii Hatice-aydnn Prospektüsüne bakın. En az üç gün en fazla 10 gün kullanılır. Kalan antibiyotik 10 gün sonunda atılır. Genelde sabah akşam kullanılır.
GoGirl Hatice-aydnn bunu tekrar doktora sormaniz lazim kac gun oldugu tamamen hastaliga ozel bir durumdur kac ml olduguda cocuga ozel bir durumdur.