Merhaba canım benim kızım da 2 aylık ve 10 gündür kakasıni yapamıyordu sadece anne sütü ile besleniyor. Dediğin gibi kabız değil hatta yaptı mı sıvı şeklinde oluyordu ama 5 günde bir yapıyordu. Zeytinyag verdim olmadı en son ikinmaktan kıpkırmızı oluyordu çok zorlanıyordu ve sadece rahatlaması için bir kez sabun kaçırdım 5 dakkaya kalmadan yaptı. Sabah hemen sağlık ocağına götürdük ve doktor her emzirmeden sonra su vermeyi ihmal etme sütün ağır gelebilir dedi. Ve o günden beri su veriyorum çok şükür günde en az bir kere yapıyor.