Sevmmm 8 aylık oğlum var . Zıp zıp kullansak bir zararı olur mu? Kullanan arkadaşlar yardımcı olur musunuz ☺️
daiysdiuy Sevmmm bizim doktorumuz yurutec, zıpzıp hepsını yasaklamıstı almadık o yuzden yoksa cok begenıyordum
Rainyellow Sevmmm 6. Ayda falan olda alın derdim de tam ayağa kalkıp sıralama zamanı yürümeye ön hazırlık yapıyorlar o yüzden şu aşamada zıp zıp almayın bence benim bebeğim 5. Aydan beri hopluyor çok eğleniyor hoplarken zıp zıp almadım
yayburcukadini Zıp zıp kullanımı doktora sormuştum tavsiye etmiyorum demişti. Çok hoşuma gidiyordu ama kullanmadık..
Zlm Sevmmm benc ebiraz geç kalmışsınız artık yürümek bı yerlere gitmek isteyecektir boşa verirsiniz parayı bence
Mrv38 Benim kızım 5.ayından beri olduğu yerde zıplayıp duruyordu aldık bizde günde 20 dk falan oturuyor hala çok eğleniyor tercih meselesi
Mevacanimkizim Sevmmm ben kızıma aldım çok sevmisti ama ilerleyen zamanlarda parmak ucuna basmaya başladı ondan sonrada bindirmedim şimdi 13 aylık yeni yeni ayaklarını tam basmaya başladı yürümüyor daha
Sevmmm Mevacanimkizim kuzenimin kızı 14 aylık o da yurutece bindi bizimki gibi zıp zıp falan kullanmadı . Yaşına doğru anca emekleri hala yürümüyor 🤷🏻♀️ kimisi de her şeye rağmen yürüyor bu bebeklerle ilgili bence