Kimo Ben sadece günde toplamda yarım saat baby me açmış oluyorum. Oda ek gıda saati. Sebebi ise ağzını yana çevirmesi gerek. Henüz ağız açış şekli emme şeklinde olduğu için yedirmesi aşırı zor oluyor. Günden 1 saatten fazlası için uzmanlar zararlı diyor. Tv tablet telefon zararlı olayından yola çıkarsak. Oğluma annem baktı şu an 9 yaşında. Evde tv açıktı. Oğlum izliyordu. Oyunda oynuyordu vs. Neyse. 2 yaşına geldiğinde teknoloji meraklısı oldu elinden telefon düşmüyordu. İnternet aile korumalıydı tabi. Şu an robotik kodlama ve matematik birincisi. Öğretmenler şikayetçi teknoloji içine doğmuş çocuklar halen mouse tutmayı klavye kullanmayı bilmiyorlar. Geliştirici oyunlarda aktif değiller. Bilenlerle ilerlerken bilmeyenlerle geri kalıyoruz diyorlar. Ama çocuğa göre yine değişen bir durum. Ben teknoloji çağında teknoloji içine çocuk doğurup, elimizden telefonu düşürmeyip, çocuklara katı yasaklar koyulmasına karşıyım. Her bireyin elinde telefon ve yapışık haldeyiz hepimiz. Bebekken alışıyorlar daha bunları bizde görmeye. Sadece kontrollü olmakta fayda var. Bi örnek vericem yasaklarla ilgili. Çocuklarına hazır paket gıda yedirmeyen, asla çikolata yüzü göstermeyen ailelerin çocuklarının çöpten çikolata kağıtlarını alıp yaladıkları görülmüş. Asla aslaa diyen anneler için yazıyorum. Kontrolsüz Tv tablet telefon izleten anneler kadar asla diyen annelerde doğru birşey yapmıyor. Sizin tv izletirim demenizde aslında yasaklar arasında oluyor. Oda teknoloji çünkü. Otizmi tetikliyor diyorlar. Ben size göre söylüyorum. Bana göre tamamen herşeyin fazlası kontrolsüzü zararlı. Tv de olmayan şeyi değil, zeminde olanı tetikliyor bana göre. Bu arada savunmuyorum ama tv tabletle büyüyen oğlum bu sene sınavda Türkiye 1.si oldu.