yareninannesi888 Merhabalar kızımın 1 yaş doğum günü için elbise arıyorum 12kg 76cm kızım elinizde varsa fiyat ve görsel alabilir miyim teşekkür ederim 🙏
spagettiii yareninannesi888 https://imgyukle.com/i/kcqzD1 https://imgyukle.com/i/kcqG0H https://imgyukle.com/i/kcqvxA https://imgyukle.com/i/kcq1bI
1ana_2evlat yareninannesi888 Merhaba 3 tane elbise var bu şekilde elimde pembe olan kaç ay yazmiyor olcerim ama 9 ay olabilir ama bilemiyorum :) diğerleri 1 yaş için. Ekose olanı biz 1 yaş için giymiştik diğer mor olanda sıfır daha
yareninannesi888 spagettiii kafamda birşey yok açıkçası abartılı kostüm tarzı birşey istemiyorum sadece, çıtı pıtı otururkende güzel duracak birşey olabilir henüz ayakta duramıyor 😊
spagettiii yareninannesi888 anladım bende taba rengi salopet tarzında tulum var renginizi tam bilmiyorum ama evinizin ısısı iyiyse sorun olmaz diye düşünüyorum. ☺️
yareninannesi888 spagettiii maşallah bebişe çok tatlı ❤️ salopette çok güzelmiş ama evimiz için uygun değil donar böyle😅
spagettiii yareninannesi888 ☺️ teşekkür ederim dolaba bakayım elbisemiz cok var ama sizin istediğiniz tarzda mı bilmiyorum ☺️ yan yana hepsini koyup çekeyim isterseniz
spagettiii yareninannesi888 https://imgyukle.com/i/kcUxd0 https://imgyukle.com/i/kcUuWY şöyle iki tane var elimde ☺️
yareninannesi888 spagettiii çok güzeller ama daha kışlık birşey var mı acaba evimiz biraz soğuk balkonda falanda fotoğrafını çekmeyi düşünüyorum 😊
spagettiii yareninannesi888 aslında attığım beyaz elbise 18.24 ay altında düz beyaz badi giydirebilirsiniz
1ana_2evlat yareninannesi888 Desenize benimkide sizinki gibi :) bizde 3 yasinda giyiyoruz 2 yasinda 🤭
yareninannesi888 spagettiii bende de yazlık elbiseler var badiyle birini giydirsem çok basit kaçar diye kışlık arıyorum açıkçası 😊