Kızım geçen hafta nezle oldu çok sükür artık hafifledi nerdeyse geçti diyebilirim çok az da öksürdü ama 5 gündür sesi kısık yazık düzelmedi ıhlamur falan vereyim diyorum onuda sevmedi ağlatmıyorum bile nerdeyse sesi düzelsin diye yazık sesi çıkmıyor yardımı olan fikri olan varmı acaba 😔