Eczmom Merhabalar 6 ay adet göremedim ve doktora gittim prolaktinim 180 çıktı doktor MR istedi Hipofizimde 2 mm mikroadenom çıktı. Daha önce tecrübe eden var mı? Ameliyatsız düzelir mi? Hamile kalabilir miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim ilk defa duyuyorum daha önce hiçbir tanıdığımında çevremde duymadım.
Gunesay Eczmom tam bilgi sahibi değilim ama haşimato veya polikistik over sendromu olanlarda galiba böyle sonuçlar çıkıyor.
Byzadmrl97 Eczmom Benimde prolaktinim yüksekti emarda gölge gibi bişey göründü ilaçla tedavi verdiler sonra referans değerlerim normale döndü şuan 5 aylık kızım var yanlız ben fazla adet olduğum için gitmistim ☺️
scooby-doo Eczmom merhaba benimde düzensiz adetten dolayı doktora gittim prolaktin 95 çıktı bende bazen ayda 2 kere bazen bi hafta arayla adet oluyorum doktor emar istedi hipofiz bezinde iyi huylu tümör aslında adenom diyorlar ona ondan olabilirmiş o bu hormonu yükseltirmiş genellikle çektirmedim daha bi dahaki ay çektiricem sende son durum nedir 🤔
dua-35-48 Eczmom en son 9mm idi benim , ilaç tedavisi ile değerlerim normale indi , tedaviyi çocuk düşünmediğim zaman olmustum zaten ama çocugum oldu emzirme bıraktıktan sonra kontrole gel denildi ve ben hala gitmedim siz söyleyince farkettim ☺️
Byzadmrl97 scooby-doo ilacın adını hatırlamıyorum 2 sene den fazla oldu doktorum tekrar emara gerek duymadı ☺️
scooby-doo dua-35-48 ilaç tedavisi derken dostinex ile mi tedavi oluyor bana şimdi doktor onu verdi haftada 1 kullan 4 hafta sonra gel tekrar bakalım prolaktine dedi
Dilruba_1 dua-35-48 şimdi kaç ml oldu ameliyat önerdi mi doktorunuz ben de 3 yıldır MR çektirmedim bi belirtisi de yoktu saldım artık
scooby-doo Byzadmrl97 anladım gelmiş geçmiş olsun inşallah bende biraz tedirgin oldum o yüzden forumlara bakıyorum
scooby-doo dua-35-48 bu ilaç hipofiz bezindeki adenomu küçültüyormu peki yani öyle bişey demişmiydi doktor ben daha emar çektirmedim bunun bir sıkıntısı oluyor mu farklı belirtiler falan
dua-35-48 scooby-doo bir kez emar çekildim 9 mm dendi ilaç kullandım düştü sonrası gebelik doğum emzirme daha hiç kontrole gitmedim inanın bende bilmiyorum sorunuzun cevabını. Kandaki değeri düşürdüğünü biliyorum
dua-35-48 Dilruba_1 yakın zamanda kontrole gittim aynı dedi değişmemiş boyutu herhangi bi tedavi uygulamadı
Dilruba_1 dua-35-48 hamilelik boyunca hiç yükselmemiş mi yani? Emzirme döneminde de çok yükselirmiş ilaca mı başladınız