ceyhunun_annesi Evet teyzelerimiz ilk dişimiz patlamış bir kac gündür çok aşırı huysuzluk vardı ateşimiz fazla olmadi bugün baktım beyazlık var elimi sürdüm sivriligi hissediliyor 😍😍 mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim ❤
Prensescim ceyhunun_annesi birkaç günse huysuzluk sadece :))) bişi değil arkadaşım 45 gün çıldırdım demişti hayırlı olsun Daha sakini en huysuz en ağrısız hali de kızıma olsun
ceyhunun_annesi Prensescim Aminn insaalah çok yorulmadan çıkar minik prensesin disleri de 😍 1 hafta falan çok ağladı huysuzluk uykuya geçişte direnç hem atak hemde diş geliyodu valla hergün bi komşu kapıyı çaldı nesi var diye ama şükür cok uzun sürmedi 😍❤ darısı size olsun 🌸🌸