Kubracfcysr Kuzumms ben weebaby elektrikli kullandım ama sana tavsiyem ne yap et uyandır çocuğu süt arttırmaz ama en azından saklaya bilmene yardımcı oluyor
Minis Kuzumms benim sütüm zaten fazlaydı 3 ay falan sağdım. Sonra bebegim sagdigim sütleri içmeyince sagmayi da bıraktım. Sağarken acı vs olmuyor onu söyleyebilirim sadece
linguist92 Lansinoh çok güzel ben baktım elektrikliyle aynı ölçüde süt gelince çoğu zaman onu kullandım
Kuzumms Kubracfcysr Uyanacagi günü sabırsizlikla bekliyorum çünkü her şeyi yaptım meme de uyumak istiyor sadece
Kubracfcysr Kuzumms Benim oğlum da böyleydi Çoraplarını çıkardığın zaman ya da altını açtığım zaman uyanıyordu