Oğlum 12 ay 18 günlük bu zamana kadar hep güzel konuştum güzel davrandım vurma bağırma asla ama asla görmedi çevreden de görmedi, nedense bu ara çok hırçın bana vuruyor yüzümü resmen cimciriyor kendi kendine çığlık atıyor, üst dişlerimiz geliyor ondan olurmu bilmiyorum. Ama çok üzlüyorum ellerini tutup ayy cici anne diye yüzümü sevdiriyorum vuruyor tepki olarak çok sakin bi dille yapma annecin diyorum seni çok seviyorum diyorum bu sinir nedendir anlamadım valla böyle kalıcak diye üzülüyorum kendi kendime napmam lazım varmı bizim gibi😔