Bebeğim 14 günlük. İlk bebeğim ve yalnızım tecrübesizim. Herşeyi zırt pırt doktora sormakta istemiyorum. Bebeğim uykusunda çok söyleniyor. Sürekli bir ses çıkarma eğiliminde bu sesler bazen kendini sıkar gibi bazen ağlar gibi bazen güler gibi bazen kusar gibi. Sanki uykusundan onu bişey uyandırıyor gibi. Derin derin uyuduğu zamanlar çok az. Tabi hal böyle olunca o uyurken bende uyuyayım olmuyor dinlenmeden sürekli başında nöbet bekliyorum. Bunlar normal mi bebeğimde bir sorun mu var?? 😞 🥺