Ahkalbim çok tesekkur ederim yorumunuz için,4 buçuk aylıkken kakada kan oldu tahlil yaptırdım gaita,ama herhangi bi virüs çıkmadı 3 hafta diyet yaptım yine ara ara kan oldu bu sefer alerji uzmanina götürdüm,yüzünde egzamada vardı,doktora muayene sırasında poposunda catlaklik gördü baya vardı yani🥺kanama nedeni oymuş. egzamasida olduğu için her ihtimale karşı test yapti herhangi bişey çıkmadı ve catlaklik için 2 hafta krem kullandık çok şükür kanama bitti.Diyetide açtım bu arada tabi çok şükür bi sıkıntı olmadi herşey yolunda gidiyorken Böyle kusması beni korkuttu acaba zehirlendi felan mi diye düşündüm,