Merhaba kızlar ☺️
Tam 3 aylık anneyim.
Sütüm sadece ilk 1.5 hafta göğüslerimi acıtacak kadar vardı. Sonrasına bir gitti bir geldi, bebeğim beslenemedi süt sağımı yaptım bazen bir damla bazen 30 cc geldi.
İşe başlayacağım için sağım yaptığım sütüm yetersizdi
Mamaya başlatıldım.
Şimdi mamayı bırakıp, sadece anne sütü vermeye başladım. Sütümün yettiğine ve bebeğimi doyurduğuna eminim.
Yaptıklarımı sizlerle de paylaşmak istedim.
1 bardak lactamil anne sütü içeceği ( yatmadan önce
3 bardak rezene ( sabah öğle ve yatmadan önce, lactamil i içer içmez arkasına içiyorsunuz gaz problemi yaşamamak için)
1 bardak sulandırılmış pekmez lactamil içtikten 5-10 dk sonra içiyorsunuz.
İceberg marul 4/1 kısmını tüketiyorsunuz.
Bunları yaptıktan sonra uyuyun.
Göğüsleriniz inanılmaz derecede doluyor. Bu yüzden sık sık emzirme ihtiyacı duyacaksınız.
Ama kesinlikle emzirin, göğsünüzü sağın.
Ben faydasını gördüm umarım sizde görürsünüz. Uyku zamanınızı önerdim çünkü en iyi o sırada faydasını görüyorsunuz