Handegul Bebegim 2 bucuk aylik bronsti oldu surekli balgami oluyor şırınga ile serum sıkıp akıtıyoruz doktor antibiyotik verdi baska neler yapmam gerek tecrubeli anneler akıl verir misiniz?