zeynepeliz Kızım 1 yıl 19 günlük. Geçen hafta bir yaş aşılarını yaptırdık. Menenjit aşısına 13. ayda yapılabilir demişlerdi. İlk doz olacak. 13. ayda yaptıran annelere sorum şu: Zamanlama doğru mu yani hemen yaptırmalı mıyım Geç kalmadım inşallah
BuzluKahve zeynepeliz saglik ocaginda yapilan rutin 1 yas asilariyla arasinda en az 30 gün olmasi gerekliymis. Biz de ayni durumdayiz, bu hafta tam 13 aylik oldu, haftaya menenjitin 3. Dozu olacak
Kizimmmmm zeynepeliz 13. ayda nimenrix, 15. ayda bexsero ilk doz, 17. ayda bexsero 2. doz oldu kızım.
ikiKudurukAnnesi zeynepeliz her doktor farklı aylarda yapıyor canım bizim 9.11.13 aylar da bexsero olduk 14. Ayda da nimenrix
zeynepeliz Aybersa Hayır sorduğum doktorlar gerek yok dedi. Arkadaşım oğlunu 13. ayda yaptırdı. Ben de ondan öğrendiğim kadarıyla yaptırmak istiyorum. Yani 13. ayı geçirmemiş oluyoruz değil mi 1 Yıl 19 günlükse
Aybersa zeynepeliz nasıl gerek yok dedi ,bütün doktorlar öneriyor aslında ama😔 doktorlar bir çizelge veriyor ona göre yapılıyor, bexero mu nimenrix mi yapılacak bu ay
Kuzeey zeynepeliz 13. Ayda 3. Doz yapıldı bizim. Önümüzdeki ay yani 15 Aylıkken de son doz yapılacak inşallah 🥰
daiysdiuy zeynepeliz 13 aydakı muhyemelen nımentıxtır. aslında illa su zaman olması gerekli diye bi kaide yok. sadece yas aralıklarına göre dozlar degısıyor