Gzdzeynep evet şu an ki yerleşim planında hiç rahat edemiyorum zaten, buzluğun arkasına erişmek çok zor, çekmeceli kesin daha rahat. Ama soğutucu üstte modellerinde en üst rafına ulaşmak sıkıntı çıkartır mı diye düşünüyorum. Kullanmadığım şeyleri en üste koyarak çözerim bunu da tabii.