Merhaba hanımlar, tecrübe, deneyim ve fikirlerinize ihtiyacım var yine🙄
Buzdolabımın renginden sıkıldığım için değiştirme kararı aldım, şu iki üç gün içinde de uzatmadan almak istiyorum hemen ama kafamı kurcalayan bir sorun var. Şu an ki buzdolabım klasik buzluk bölümü üstte olanlardan ama ben bu sefer buzluk altta olan modelleri beğeniyorum. Gelgelelim boyum öyle çok uzun değil, 165im. En sık kullandığımız soğutucu bölümü malum. Üst raflara erişim açısından dezavantaj mı? Buzluk altta modellerin, kullanım açısından artılarını eksilerini benimle paylaşır mısınız?
Hemen çözüp bitirmek istiyorum bu meseleyi, bir kaç gündür bakmaktan çok sıkıldım zira. Şimdiden çok teşekkür ederim fikirlerini paylaşan herkese🥂