FiltreKahve Hanımlar hafta sonu düğünümüz var bu elbiseyi aldım kızlarıma ancak salon sıcak olur diye düşünmüştüm çokta sıcak olmuyormuş üşür dedi herkes. Ben içine ne giydirsem bu elbisenin güzel durur?
Beyziikoo FiltreKahve Sıcak olsa bile üşür tabiki annesi🤭 Ben civilden boğazlı dışı kadife gibi uzun kollu zıbın aldım elbiselerinin içine onu giydiriyorum 🥰
ikiKudurukAnnesi FiltreKahve beyaz gömlek ve beyaz kilotlu çorap olabilir veya beyaz badi ve kilotlu çorap
FiltreKahve Beyziikoo sadece uzun kollu zıbınla üstüne bu elbiseyi giyerseler üşümezler de terlemezler de dimi ay aklıma bak ya kasım ayında aldığım elbiseye bak 🤦🏻♀️
Beyziikoo FiltreKahve Yok üşümez kuzum benim dediğim çok kalın normal çıtçıtlı badi gibi değil kışlık normal giydirirsen üşür tabiki 🥲 Evet keşke uzun kollu ya da kadife vs alsaydın daha sıcak tutardı 🤭
GiybetReis FiltreKahve aynı tonda kırmızı güzel bi tshort ya da kazakla beyaz çorap daha tatliş olur bence😊
Beyziikoo FiltreKahve İnternetten mi baktınız? Ben mağazadan aldım belki internette yoktur bilmiyorum ki 🙄