Sevdasoylu Arka arkaya sürekli korse postu görmekten artık sıkıldım, biyere toplansanızda alım satımı ordan yapsanız 😂
Ozge_AyazEfee Sevdasoylu yamuna korse, rota aşısı kanguru vs diye etiketler açılsa iyi olur aslında 🤔😂 kabul ediyorum şu sıralar ben de o korsecilerdenim 🙈🙈
Deletedmom0340 Sevdasoylu ben m dan xs a geçtim ama xs sanırım işime yaramıycak. Belim ince olduğu için xs büyük geldi ama hafifte bir göbeğim var🙄 sanırım korseden ziyade spor şart 😂😂
Gulbeyz Ozge_AyazEfee bende takas düşünüyorum M verip L almayı (hiç kullanamadım o yüzden az kullanılmışla değiştirmeyi düşünüyorum)
Ozge_AyazEfee Gulbeyz ama zaten ilk günler içine girmek işkence oluyor. Yani içine giremedim diye düşünüp satıyorsanız o yüzden söyleyeyim dedim ☺️
Ozge_AyazEfee Gulbeyz mesela ilk gün eşimin yardımıyla Bile o kadar zor oldu ki anlatamam. Hatta eşim, ya git iade et bunu hayatta giremezsin bunun içine dedi. İnat ettim uğraştık girdim içine. Ve inan ertesi gün ayakta kendi başıma kapattım kopçaları
Ozge_AyazEfee Gulbeyz ama sonuçta korse bu, amaç zaten vücudu sıklaştırmak ☺️ yamunanın sitesinde mi baktınız beden ölçünüze