Kizlar bu postu arkadasimin cocugu icin actim. 5yasinda. 1 gun krese gitti ve tam 2 aydir cocuk hasta. Surekli ates, oksuruk, kusma vs. Doktora gittiler. Bağışıklığı cok dusuk , immunolojiye gidin demisler. Orasinda surekli hastalanir bagisiklik dusuk alerjiye de goturun demisler. Ankaradalar. Boyle durun yasayan var mi? Surekli ates vs olmasi normal mi? Bogaz suruntusu de temiz cikmis. Ne yapqcagini sasirmis durumda.