Kızım 12.5 aylık uyku düzenledi çok bozuldu. Tek iki uyku hangisi , 7 de kalkıyor 10.30 da uyumuş ama uzun uyuyor sıkıntı o 3 saat bazen . Öğleden sonra uyku geç saate kalıyor geceyi hiç saymıyorum bile . 22.30 23.00 gidiyor. Hiç böyle değildi en geç 21.30 da uyurdu . Napcam kızlar ya gündüz 10 da uyuşa bari düzelir mi ki uyandırmaya da kıyamıyorum