Ruziray SenaDuru_ ben çok arastirdim bu kapakları ama almak nasip olmadi iyikide almamisim gerek yokmuş 1 haftada bepantol kremle atlattm
Incitanesi6835 SenaDuru_ Canim bendr var yara olur korkusu ole aldim bi 5 gun dogum öncesi kullandim birden15 gun.falan dogumdan sonra az bisi yara oldu gecti kullanmadim kutusu ile duruyo 300 tl.ye aldim 200 veririm
Badeask SenaDuru_ hiç göğüs sızısı dahi yaşamadım 3 aylık kızım bence işe yaradı çünkü başka bişey kullanmadım doğmadan 1 hafta önce başladım doğduktan sonra da 2 hafta kullandım o kadar
SSYSmyye Badeask nerde oturuyorsun canım elden teslim alabileceğim bi yerdir inşallah kargo bekleyecek zamanım yok çünkü 🤦🏻♀️
SSYSmyye Badeask canım bayramdan sonra geçmemiş olursa alıcam ben senden. Kalkan aldım şimdi ama geçireceğinden umudum yok. Kargoların tatili bitmiş olur bayramdan sonra alıcam inşallah