Ecemcansuc Kızlar benim kızım 3 ay 3 günlük oldu onu oyun halısına yatırdığımda tepesinde ki oyuncaklarla ilgilenmiyor yada baksada max 5 dk bakıyor yada bir oyuncak peluş vs gösterdiğim de bakıyor fakat almak için uzanmıyor internette okuduğumda bu aylarda oyuncakları kavraması gerektiği söyleniyor sizce daha erken mi bunun için?
Beyziikoo Ecemcansuc Her bebeğin aynı ay olacak diye bir şey yok canım benim 😍 Her bebek kendine özeldir 🥰 Benim kızıma şu an oyuncak kavramını, oturup oynama, ilgilenme, oyun alanı kavramını oturtamıyorum mesela 🥲 (6 buçuk aylık)
Sinemisssss Ecemcansuc internette okuduğun herşeye inanma bir kere her çocuğun gelişimi farklı hem zaten daha cok küçük
Guley Canım bence her bebeğin gelişimi farklıdır tabi zamanı geldiğinde bazı şeyler olmayınca kafamıza takılıyo 😇 daha çok ilgilenin derim ben şuanda hışırtıli kitapları falan çok seviyorlar aynaları falan dikkatini çekecek şeylere yönelin
Ecemcansuc Beyziikoo aynen doğru söylüyorsunuz ama ilk çocuk olunca insan tecrübesiz oluyor tedirgin olıyor :)
58emine Canım benim bebeğim de 3 ay 15 günlük oyun halısına yatırdığımda heyacanlanıyo oyuncaklara vurup sallanmasını izliyo ama kavrama kızımda da yok bunun için daha erken galiba tabi birde her bebeğin gelişimi farklıdır.
Ecemcansuc 58emine allah bağışlasın evlatlarınızı doğru söylüyorsunuz inşallah bakalım biraz daha büyüsün belki erkendir şuan